søndag 2. mars 2014

BURSDAG - BATMAN FOREVER

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var fem år igjen. For en lykke det er å bli ett år eldre! Jeg har ikke helt den samme lykkefølelsen nå lenger, må jeg innrømme. Felix ble fem år 26. februar og da hadde vi 14 barn på besøk. Jaaa, det var fullstendig kaos, men så lenge barna hadde det bra var vi fornøyde. Vimpler, flagg, logoer og ikke minst kake, alt i Batman-style. Femåringen var overlykkelig. Selv endte jeg på sofaen med et glass rødvin for å få pulsen i sjakk. Jeg er fortsatt i bursdagsbobla. Mats blir 2 år om en uke og jeg vurderer å invitere noen barnehagebarn hjem til oss, sosialt både for barna og foreldrene.









MARTHE

2 kommentarer:

  1. Så ut som en skikkelig kul guttebursdag. Litt slitsomt til tider mens det står på, men gud så koselig å se at guttungen koser seg og er fornøyd. Det er det som teller. Da kjenner man det ekstra i mammahjertet. :-)

    Ha en fin dag.
    klem klem

    SvarSlett
  2. gratulerer med vel overstått til Felix, knalltøff Batman feiring, tenker han var superfornøyd. Batman er en stor helt også her hos mine gutter. klem

    SvarSlett